Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բու­մե­րանգ, կամ փո­ղո­ցա­յին իշ­խա­նու­թ­յան վեր­ջը

Բու­մե­րանգ, կամ փո­ղո­ցա­յին իշ­խա­նու­թ­յան վեր­ջը
17.12.2020 | 23:31
Դիտվել է՝ 205785

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ